29 Ocak 2014 Çarşamba

sevgililer günü yaklaşırken...




Evet bu sene de sevgililer günü geliyor, bir kısmımızın şahane manitaları var, birazımız bu sene de avucunu yalayacak ve bir kısım (ben dahil) çoktan aseksüel oldu bile. Sevgili okurlarım, gmail hesabımın arka sayfalarından bir maille dimağlarınızı şenlendirmek istiyorum; bir zamanlar online bir dergi için hazırladığım sevgililer günü konseptli çalışma. ilginçtir aradan geçen 9 yıla rağmen listeye yeni bir şey ekleyemedim. (bahse konu müzik zevkimse fevkalade muhafazakarımdır, "yobaz metal" lol)

Listem aşağıda, çoğunun youtube linki de var. bon apetite ;)



1. my funny valentine (frank sinatra) valentine's day adi altinda sonsuz tuketim cilginligi, vicik vicik kalpler, pelus hayvanciklar ööeargh!! hayir bu sarkinin bunlarla alakasi yok. %100 pure love.. ilk notasindan sonuna kadar nitelikli. bilemiyorum kalbinizi bu kadar derinden etkileyen ask sozleri duydunuz mu ama benimkini en cok etkileyen sozler suphesiz bu parcanin sozleridir.
 
2.tangerine (led zeppelin) "does she still remember times like these?to think of us again?" demedik mi acaba hic? demistik evet.. aslında ben bu şarkıyı eternal sunshine of the spotless mind'daki "tangerine" göndermesinden meraklanıp dinlemiştim. yoksa aslında pek led zeppelin tarzı biri değilim :)
 
3.senin icin (kesmeseker) cenk taner'in kirik dokuk sesi.. aslinda cok basit bir sarki, arada karisitrilan bir cay(belki kahve?) camin tinisi, bir turlu olmamislik (olamamislik?) olmadigi halde olmayi denemek falan filan. buruk bi ask sarkisi. 14subatta dinleyip kirletmeyin.
 
Bugün her şey yolunda olabilir
Tüm aşıklar cennettedir
Ola ki gideriz bir gün biz de cennete
Eğer düşünürsen eğer düşünürsen, eğer

 
4. en cok seni (kesmeseker) ana dilde, sevgi bamabaska bir tat. kafam bati, yuregim dogu.. (tamam baska kesmeseker yok!)
 
5.You're the one that I want (grease soundtrack) uzun yillar favori filmimdi ve saniyorum daha uzun yillar da oyle olacak.
 
6.alive (pearl jam) sevgi ve donrasina dair.. veya aile baglarina dair... (aslinda sirf canim oyle istiyor diye buraya rearviewmirror'i ekliycektim ama mazeret bulamadim) (hayir last kiss'i eklemiycem zaten yeterince kullanilmadi mi?) güncel not: artık her dinleyişimde belirsiz bir gelecekte aklıma oğlumla benim aramızda geçecek bir konuçmaymış gibi geliyor.
 
7.love you to death (type o negative)  muzikal olarak rezalet diyebilirim, etkileyici kilansa o bildik afrodizyak ses. (hile mi yaptim?) ah peter steele allah gani gani rahmet eylesin sana, ergenlikte az genç kız seni hayal edip ovalamadı kendini...
 
8.the crown of leaving (lacrimas profundere) aslinda tekrar dusundum de bu parcanin da sevgiyle pek alaksi yok, ama soyler misiniz siz de dinlerken kulaginiza bir melegin tatli sozler fisildadigini hayal etmiyor musunuz?
 
9. my woman, my lover, my firend (anal cunt) haha geri dondum ben korkmayin, canyelekleri tam basinizin ustunde.. %100 pure anal cunt ziyafeti. kiz arkadasinizin favori ask sarkisi olmak icin sizi bekliyor..
 
10.less than human urinal (cenotaph) : "Love is worthless vomit, rotten and putrified, tastes like a bloody excrement which existance is less than human urinal."  
Evet evet aksi zamanlar da olmustu, olabilir, olmaktadir.. Ama genelde bundan ibaret. Ha bu arada itiraf edeyim Batu Çetin oğlumun isim babasıdır ;)
 
11. pre-mestural princess blues (S.O.D) sadece bir ask sarkisi degil ayni zamanda ideal bir evlilik sarkisi..
 
12.flower's bloom (portishead) beth gibbons ahhh.. duyabileceginiz en tatli en masum ask sarkisi.. sabah uyandiginizda yaninizda gulumseyen birinin olmasi ve uzanip usulca,yumasik,sicak bir opucuk kondurmasi omzunuza. bu ask degildir de nedir?
 
13.cause i just can love some dead persons (zubrowska) nekrofiliye ve aile sevgisine dair en tatli hatiralar ve essiz bir mathcore ziyafeti.. (youtube'da niye yok allah allah..)
 
14. i surrender (rainbow) saatlerce bi ekrana bakarak telefonun calmasini dilediginiz oldu mu hic? ya da bir mesajin gelmesini beklerken (umarken) uyuyakaldiginiz veya cinnet gecirip evde ne kadar tatli/cikolata varse yediginiz ask sancili gunler?? hı hı evet iste o gunler icin bu da.. güncel not: ayrıca Joe Lynn Turner bence şahane bir vokaldir ve sadece tek bir gruba ait olmamalıdır, en yakın örneği için bkz.Cem Köksal ile çalışması 

15. kalbim bomboş (cem köksal) : Murat İlkan'ın billur gibi sesiyle eşsiz bir müzik ziyafeti. Herkesin sevgilisi olacak değil ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder